Miłość bez zadyszki

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie przed tym kłopotem. Rzecz jasna – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na obecną chwilę wszystko jest ok, ale czytałeś tu i ówdzie, że można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś takiego. Ciebie to wprawdzie nie dotyka, co to – to nie, jesteś w znakomitej formie, ale tak na wszelki wypadek – warto wiedzieć to i owo.
W pewnym okresie swojego życia z rozmarzeniem zaczynamy wspominać młode lata. Wszystko było wtedy piękne, proste oraz łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak chociażby opisywana tutaj erekcja. Miałeś „naście” lat i twoim problemem było raczej to, jak skryć przed otoczeniem ustawiczną ochotę na seks. Wzywany do tablicy na lekcji wstydziłeś się czasem wyjścia przed klasę, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś wzwód. A wszak nawet o niczym podniecającym nie erekcja
rozmyślałeś… Ot, tak, samo z siebie. Minęło 25 lat i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwsze niepowodzenie

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia lub wieczora twój członek odmawia posłuszeństwa – wpadasz w czarną rozpacz. I nie tylko ty. Być może twoja partnerka też – może interpretować to jako znak, że przestała być pociągająca, albo że masz kogoś na boku i jesteś przemęczony lub zaspokojony i już zaspokojony seksualnie. Powód do kłótni viagra tanio
lub cichych dni wspaniały, a ponad to osobista tragedia oraz utrata męskiej wiarygodności, złość na siebie samego – po prostu tragedia rodem z południowoamerykańskiego serialu. Stop! Tak być nie może.

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! levitra tanio

Zauważyłeś pierwsze oznaki choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam wstyd i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby oraz skieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zapytać także dietetyka o adekwatną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio

Dziewięć rad na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i kochanki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Prezentuje kilka prostych rad, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wyzwalać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania potwierdzają, że dotyk aktywizuje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny i troskliwy. Zauważyli oni, iż filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o dziesięć procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i erekcje są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, kiedy pojawi się tego typu konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa więcej krwi.

5. Pij sok z granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, tani cialis
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii skutecznie wzmacnia transport krwi do członka – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest dużo mniej przykre niż wyposażanie się w leki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli mężczyzna spożywa zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. Dlatego wskazane jest włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa poziom oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć palenie

Nikotyna znajdująca się w papierosach może prowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do członka. Pewne badanie dowiodło, iż spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie tania viagra